Nyx On Papyrus

This lighter is so magickal! #magick #moonie #mooncult #summermovedon #crescentmoon #sailormoon #lights #lighter #love #magicalgirl #flame #fire #epic #witch #wiccan #pagan #nails #nailart #art #artist #aha #newwave #music #80s

BANG YOUR HEAD 😆✊💥💕My little baby head banging to Into The Night by #HIM #alllipsgoblue #kawaii #kittens #cat #kitty #animals #nature #cute #paws #pets #love #lovemetal #metal #bangyourhead

Lmaoooo me and my first bro , taken about 16weeks ago according to his ig posting 😆😆 us just being us and yeah we tend to look like twins when my hair is covered and have shades on hahaha though we are three years apart. Just gotta cherish those simple and silly moments . 😎💕✨👍 #me #selfie #siblings #brother #sister #Bestfriends

Lmaoooo me and my first bro , taken about 16weeks ago according to his ig posting 😆😆 us just being us and yeah we tend to look like twins when my hair is covered and have shades on hahaha though we are three years apart. Just gotta cherish those simple and silly moments . 😎💕✨👍 #me #selfie #siblings #brother #sister #Bestfriends

They are everywhere!! Lol 😄😅😁😍😍👍👍💕💕😎 #pets #home #family #love #animals #defleopard #ilovedefleopard #animallover #nature #spirit #eyes #video #life #lucky #somanypets lol

Oh snap look what I found!! 😝😁👍😆✨😍 I miss playing and kicking butt! #yugioh #duelmonsters #yamiyugi #anime #manga #tradingcardgame #linecamera  #love

Oh snap look what I found!! 😝😁👍😆✨😍 I miss playing and kicking butt! #yugioh #duelmonsters #yamiyugi #anime #manga #tradingcardgame #linecamera #love

That moment when you are looking for something really important and you keep finding unopened or unread manga everywhere instead!!!! 😅😅😅😆😆😁😍😍😝 smh lol #otakuproblems man lol I can’t even count how many other books I have found already lol #Yaoi #manga #otaku #yuri #books #comics #art #artist #anime #animegirl #crimsonspell #girlfriends #shinchan #thebetrayalknowsmyname #love #linecamera #kawaii

That moment when you are looking for something really important and you keep finding unopened or unread manga everywhere instead!!!! 😅😅😅😆😆😁😍😍😝 smh lol #otakuproblems man lol I can’t even count how many other books I have found already lol #Yaoi #manga #otaku #yuri #books #comics #art #artist #anime #animegirl #crimsonspell #girlfriends #shinchan #thebetrayalknowsmyname #love #linecamera #kawaii

Yay! Lol this was an a for awesome for me today lol I’m really practicing my best when I can to get A’s lmao 😆👍✨

Yay! Lol this was an a for awesome for me today lol I’m really practicing my best when I can to get A’s lmao 😆👍✨

Time for a little morning warm up! #DDR style!! #DDRMAX #DANCEDANCEREVOLUTION #oldschool #ps2games #loveddr #morning #tuesday #me #meow #music #neongreenhair #lips #life #workout #sony #eyes #vampire #rhythm #fun #play #gamergirl #active #fitness #nyxxiemoon #nyxthedarkphoenix #mooncult #moonie #models #altgirlsofcolor

Time for a little morning warm up! #DDR style!! #DDRMAX #DANCEDANCEREVOLUTION #oldschool #ps2games #loveddr #morning #tuesday #me #meow #music #neongreenhair #lips #life #workout #sony #eyes #vampire #rhythm #fun #play #gamergirl #active #fitness #nyxxiemoon #nyxthedarkphoenix #mooncult #moonie #models #altgirlsofcolor

Life nourishing

Life nourishing

Urban river

Urban river